Garantie & Reparatie
Heb ik garantie op mijn TI SENTO sieraden?
De garantie op de producten van TI SENTO geldt voor 24 maanden vanaf de aankoopdatum op fabricagefouten. Dit is een extra garantie vanuit TI SENTO, welke geen afbreuk doet aan de wettelijke garantie.
Voor schade en/of defecten die het gevolg zijn van normale slijtage geldt een garantieperiode van 6 maanden.
Jouw TI SENTO product wordt kosteloos vervangen (mits het product op voorraad is), voor zover het gebrek binnen de garantievoorwaarden valt. Neem hiervoor contact op met een van onze Customer Care Specialisten via wecare@tisento-milano.com.
Oneigenlijk gebruik, het uit elkaar halen of het repareren door andere personen/partijen dan geautoriseerde TI SENTO specialisten vallen niet onder deze garantie. De garantie komt dan te vervallen.
Mocht jouw product kapot zijn gegaan binnen de garantievoorwaarden, dan wordt jouw product omgeruild voor een nieuw product (mits het product op voorraad is). Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Als jouw product binnen de garantie niet omgeruild kan worden, omdat het product bijvoorbeeld niet meer op voorraad is. Dan neemt een van de Care Specialisten contact met je op. Om een passende oplossing te bieden.
Wat moet ik doen als ik mijn sieraad kapot heb ontvangen?
Het spijt ons te horen dat je sieraad kapot is aangekomen. Dit lossen we graag voor je op!
Volg de onderstaande stappen zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden:
Contact: Neem zo spoedig mogelijk na ontvangst van je bestelling contact op met een van onze Customer Care Specialisten via wecare@tisento-milano.com
Stuur een foto: Maak duidelijke foto's van het beschadigde sieraad en de verpakking. Dit helpt ons om de schade beter te beoordelen.
Bewaar het sieraad: Bewaar het sieraad en de originele verpakking totdat je verdere instructies van ons ontvangt.
Verzendinstructies: een van onze Customer Care Specialisten zal je voorzien van verzendinstructies voor het retourneren van het beschadigde sieraad.
Vervanging of terugbetaling: Na ontvangst en inspectie van het beschadigde sieraad zullen we je een vervanging sturen of een volledige terugbetaling verwerken, afhankelijk van jouw voorkeur.
Kan mijn kapotte TI SENTO sieraad gerepareerd worden?
Wat vervelend dat je sieraad kapot is gegaan! Dat is uiteraard niet de bedoeling en dit lossen wij graag voor je op.
Stuur een e-mail met een foto van je kapotte sieraad en je ordernummer naar wecare@tisento-milano.com. En een van de Customer Care Specialisten helpt je graag verder!
Is je sieraad binnen de garantietermijn kapot gegaan?
Indien het sieraad op voorraad is zullen wij het sieraad vervangen.
Binnen de garantievoorwaarden zullen aan deze omruiling geen kosten verbonden zijn.
Wanneer het niet mogelijk is om het sieraad om te ruilen, omdat het sieraad niet meer op voorraad is. Dan zullen wij een zo passend mogelijke oplossing aanbieden.
Is je sieraad buiten de garantietermijn kapot gegaan?
Dan zijn er aan de reparatie of vervanging altijd kosten verbonden. Voor meer informatie betreft de kosten en de reparatie aanvraag kan je terecht bij een van de Customer Care Specialisten via wecare@tisento-milano.com.
Heb je het sieraad niet online via www.tisento-milano.nl gekocht? Dan kan je voor service terecht bij het desbetreffende TI SENTO verkooppunt, waar je het sieraad hebt gekocht.
Gaat de garantieperiode van mijn sieraad opnieuw in na een reparatie?
Nee. De garantie gaat in vanaf het moment dat je sieraad bij je wordt bezorgd en gaat niet na een reparatie opnieuw in.
Kan ik losse pousettes (vlindersluiting) bestellen?
Het is mogelijk om losse poussettes te bestellen, deze kan je bestellen door contact op te nemen met een van de Customer Care Specialisten via wecare@tisento-milano.com.
Dit geldt alleen voor oorbellen die via www.tisento-milano.nl zijn gekocht. Bij het bestellen van de poussettes zal gevraagd worden naar de gegevens van je originele order.
Ik ben 1 oorbel verloren, kan ik 1 losse oorbel bestellen?
Het is mogelijk om een half paar oorsieraad bij te bestellen als je een van je TI SENTO oorbellen of een van je oorbedels verloren bent.
Neem hiervoor contact op met een van onze Customer Care Specialisten (wecare@tisento-milano.com).
Bij het bestellen van een half paar zal gevraagd worden naar de gegevens van jouw originele order.
Niet tevreden met hoe je klacht is afgehandeld?
Je kunt je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt je klacht ook indienen via het Europees ODR Platform.